
PalackPosta
Story started in 2020
BRAND MANAGEMENT
Névalkotás / Koncepcióalkotás / Grafikai tervezés
BRAND PRODUCTION
Kampány felügyelet / Grafikai utógondozás / Szövegírás
A vírushelyzet erősödésekor, a karantén életbe lépésével a magyar borásztársadalom is nehéz helyzetbe került. A HNT (Hegyközségek Nemzeti Tanácsa) megbízására készült kampány célja hogy arra ösztönözzük a borfogyasztókat, hogy kedvenc boraikat ne a szokásos disztribútoroktól, hanem közvetlenül a borászoktól rendeljék meg, melyet a pincéből szállítanak házhoz.
A kampányhoz bannereket valamint rádiós és televíziós spotokat is készítettünk.
A munka érdekessége, hogy életünkben először, otthoni karanténban hoztuk össze ezt a kiváló csapatmunkát: még a videók is távirányításban, otthoni körülmények között készültek el.
A munkában a kommunikációs partnerünk az Akció BTL reklámügynökség volt.
