PalackPosta

Story started in 2020

BRAND MANAGEMENT
Névalkotás / Koncepcióalkotás / Grafikai tervezés

BRAND PRODUCTION
Kampány felügyelet / Grafikai utógondozás / Szövegírás

A vírushelyzet erősödésekor, a karantén életbe lépésével a magyar borásztársadalom is nehéz helyzetbe került. A HNT (Hegyközségek Nemzeti Tanácsa) megbízására készült kampány célja hogy arra ösztönözzük a borfogyasztókat, hogy kedvenc boraikat ne a szokásos disztribútoroktól, hanem közvetlenül a borászoktól rendeljék meg, melyet a pincéből szállítanak házhoz.

A kampányhoz bannereket valamint rádiós és televíziós spotokat is készítettünk.

A munka érdekessége, hogy életünkben először, otthoni karanténban hoztuk össze ezt a kiváló csapatmunkát: még a videók is távirányításban, otthoni körülmények között készültek el.

A munkában a kommunikációs partnerünk az Akció BTL reklámügynökség volt.