
Mrs Millicent
Story started in 2020
BRAND MANAGEMENT
Névalkotás / Koncepcióalkotás / Grafikai tervezés / Csomagolás tervezés
BRAND PRODUCTION
Nyomdai előkészítés / Projektmanagement
A Mrs Millicent márkával egy új fogalmat akartunk bevezetni:
“speakeasy gin”.
A kis szériás alkoholok gyakorta használt “kraft” jelzője helyett, úgy gondoltuk hogy a speakeasy bárok jellemzői, a bensőségesség, a koktél fogyasztásnak egy kifinomultabb formája, a kézművesség jobban illik Mrs Millicent karakteréhez. A speakeasy bárok hangulatával, ahogy az éjszaka beindul, úgy kel életre az üveg különleges megjelenése.
Nagyon boldogok voltunk amikor megkeresett bennünket a Bestillo Destillery hogy szeretnének egy új magyar gin márkát felépíteni és ehhez tőlünk kérnek segítséget.
Arra gondoltunk hogy a piacon nincs még olyan gin, aminek egyértelműen női karaktere van.
Izgalmas kérdést jártunk körbe a tervezés során: vajon milyen lenne egy gin ha nő lenne?
Az Utas és Holdvilág egyik szereplője, Millicent frivol, elvarázsolt, kissé elkényeztetett és nem a Földön járó karaktere ihletett meg bennünket és elképzeltük, hogy milyen lenne a megöregedett, immáron megállapodott Mrs. Millicent aki nyit egy speakeasy bárt.
Hát ilyen.

