Jó bor

Story started in 2020

BRAND MANAGEMENT
Stratégia/ Névalkotás / Koncepcióalkotás / Grafikai tervezés / Website tervezés

BRAND PRODUCTION
Kampány felügyelet / Nyomdai előkészítés / Grafikai utógondozás

 A stratégia, kutatási munkák, a kampány teljes megtervezése és menedzselése volt a feladatunk, melyben az Akció BTL mint kommunikációs ügynökség volt a partnerünk.

JÓ BOR” edukációs kampánya, amely a fiatal felnőttek borfogyasztási szokásait kívánja minőségi mederbe terelni.

Az edukációs kampányt megelőző felmérés részletesen vizsgálta a magyar fiatalok borral kapcsolatos gondolkodásmódját, magatartását. A kutatás eredményei világosan rámutatnak arra, hogy új eszközökkel és új csatornákon kell megszólítani a fiatalokat és segíteni a tájékozódásukat a magyar borok világában.

A kampány népszerűsítését kültéri plakátok, rádiós és digitális hirdetések, valamint social media és influencer platformok segítik. A kommunikáció hangvétele fiatalos, informatív, valamint hasznos tartalmakat közvetít egyszerűen és szórakoztatóan.