A. Gere

Story started in 2017

BRAND MANAGEMENT
Csomagolástervezés / Márkafejlesztés / Arculattervezés / Márkakoncepció / Fotókoncepció

BRAND PRODUCTION
Nyomdai előkészítés / Nyomdai leadás / Brandbook / Termékfotózás / Imidzsfotózás / Szövegírás

A 7. generációs családi borászat esetében a megújulás célja az evolúciós ugrás volt: egy ismert és elismert, tradicionális magyar pincészetet szerettünk volna új szintre emelni. A legnagyobb kihívás számunkra az volt, hogy úgy tegyük a márkát nemzetközivé, hogy közben őrizze meg a helyi hagyományokon alapuló arcát is. Fontos volt a családi jelleg hangsúlyozása és egyben az is, hogy egyértelművé tegyük, hogy Gere Attila és gyerekei: Andrea és Attila állnak a borászat mögött. A közös munka részét képezte a teljes borsor átrendezése, a portfolió letisztultabbá tétele is. Így ma háromféle tétel van a kínálatban: az alap, a prémium és a hiperprémium borok. Ahogyan legtöbb projektünkben, úgy itt is jóval túlmutat munkánk a vizuális tervezésen.

Frici

A Gere arculat megújításán belül a Frici egy új identitást kapott. Egy olyan fiatalos laza márkát hoztunk létre a Gere kínálatán belül, ami önálló márkaként is megállja a helyét. Ehhez újra fogalmaztuk a magyar habzóbor vizuális megjelenését és fogyasztását.